Pò esse previstu u futuru di i rivestimenti antibacterial ?

Quandu si tratta di revestimenti antibacteriali funziunali (una cumminazione di revestimenti antivirali è antibacteriali), u mercatu hà recensioni miste.Applauding chì a qualità di i prudutti di rivestimentu aghjurnà è salta, è conduce à a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule;Quelli chì cantanu mali pensanu chì hè solu un gimmick, è micca assai valore.

08ea156e-bfb9-4225-b76d-fe5cb7ad79de

In fatti, hè normale avè valutazioni polarizzate.L'emergenza di revestimenti antibacterial prova u valore di stu campu, è l'esistenza hè raghjone.Tuttavia, u mercatu hè irregolare, gimmicks vacanti, cunfusione, ingannà i cunsumatori ùn hè micca una minurità.Ciò chì avemu da fà hè di distingue trà sti dui categurie è mustrà i prudutti veramente boni davanti à u publicu.

1, ùn smear, ùn esagerate micca

U revestimentu antibacterial hà un certu effettu di adsorzione è inibizione nantu à i batteri o virus, ma ùn hè micca una medicina dopu à tuttu, solu ghjacciu nantu à a torta, ùn pò micca esse guaritu.Per quessa, per avè una cunniscenza curretta è pusizzioni di stu tipu di prudutti di revestimentu funziunale, u trattamentu hè sempre di truvà un duttore, pittura ùn hè micca omnipotent.

Siccomu ùn ci hè cura, chì hè u valore è u significatu di a so esistenza?Pigliate SATU high amperage anion wall paint per esempiu.Stu pruduttu elimina in modu efficace l'odori è pulisce l'aria liberando 2550 anioni per centimetru cubicu.Sè vo riferite à a basa per a divisione di qualità di l'aria di l'anione atmosferica, a pittura di u muru di l'anione d'altu ampere righjunghji u gradu ambientale.A purificazione di a contaminazione di a decorazione, a liberazione di ioni negativi di l'ossigenu, a disinfezione è l'anti-muffa sò l'effetti principali di stu pruduttu.

78d61b4e-2e3d-404b-8bae-afb5d3382758

U rivestimentu di u muru internu di ioni negativi hè un materiale funziunale avanzatu favuritu di l'ambiente.Ancu s'ellu ùn pò micca curà a malatia, stabilisce una barrera di salvezza per a famiglia, chì hè più sana è più verde chì i rivestimenti tradiziunali, chì hè u so valore.

2. Fate u massimu di tuttu

Pudemu ancu spessu sente chì l'applicazione di rivestimenti antibacterial tali prudutti sò soprattuttu usati in ospedali, scole, spazii di divertimentu high-end, stanze di operazione di ristorazione, camere di famiglia di i zitelli, etc. crescita sana di i zitelli, è tali prudutti ponu esse vistu in ogni locu.

5370e7c1-a256-4248-83c5-a53b16b50545

Dulux hà fattu una longa ricerca nantu à a strada di cumminà l'agenti antibacterial è u pittura di i zitelli.In u 2007, Dulux hà lanciatu a prima pittura murale resistente à u formaldehyde in u mercatu;In 2019, a prutezzione di l'ambiente serà aghjurnata, è a pittura murale di a serie Dulussen Breath Chun Zero serà lanciata, è dopu a pittura per i zitelli sensibili Dulussen Breath Chun Zero serà lanciata in 2021. A prestazione hè più focu annantu à "prutezzione sensitiva". cusì chì a salute è a prutezzione di l'ambiente sò aghjurnate di novu.

Pò esse vistu chì i rivestimenti antibacterial sò pruduciuti in cunfurmità cù a dumanda di u mercatu, chì hè strettamente ligata à a salute di i zitelli, è l'usu di boni prudutti in u locu ghjustu per fà u megliu usu di elli hè u modu più favurevule per fà è mustrà i so prudutti. vantaghji.

3. U futuru hè pussibule ?

A categuria di revestimenti antibacterial hè una bona categuria, ma u futuru pò esse espertu?Hè prevedibile chì u so sviluppu ùn serà micca liscia.In più di u bonu è u male in u mercatu, pò affruntà a cumpetizione viciosa di "volume internu" è ancu prudutti micca standard;Cum'è a migliione di a dumanda di i cunsumatori è l'aspettattivi purtati da l'aghjurnamentu di u cunsumu.Hè assolutamente impussibule di piglià sta strada senza una qualità eccellente, risultati veri è verificabili è una bona reputazione di i cunsumatori.

Dunque, truvamu chì a maiò parte di l'imprese chì ponu lancià tali prudutti sò grandi cumpagnie di pittura, in particulare e cumpagnie di capu.In sè stessu, l'imprese di rivestimentu di grande nome attribuisce più impurtanza à u sviluppu durevule, u "doppiu carbonu" è i scopi di conservazione di l'energia è di riduzzione di emissioni, è ancu a so strategia core, chì si riflette in u pruduttu, hè stu tipu di prudutti funziunali cù high-tech. cuntenutu.L'esperti anu dettu: "Se una suddivisione hè bona o micca, prima di tuttu, dipende da cumu face l'impresa di capu".

A risposta hè chjara.


Tempu di Postu: Dec-05-2023