Storia di a catena di trascinamentu

In u 1953, u prufessore Dr Gilbert Waninger di Germania hà inventatu a prima catena d'acciaio in u mondu.Dr Waldrich, u titulare di kabelschlepp jiabora, crede chì a catena di trascinamentu hè un novu mercatu, chì pò creà una grande dumanda.Cuminciò à prumove * catene di trascinamentu à u mercatu in u 1954.

Avà parechji mudelli originali di catene di trascinamentu d'acciaio sò stati migliurati à tutti i tipi di catene di trascinamentu d'acciaio è di plastica, chì sò largamente usati in parechji campi.A cumpagnia di Kabelschlepp jiabora hà creatu cù successu più: catena di trascinamentu portatile, catena di trascinamentu 3D è catena di trascinamentu senza cunnessione.Un'idea di più di 50 anni fà hà criatu u mercatu enormu d'oghje.

Hè generalmente usatu in a prutezzione di e macchine utensili, tubi d'aria, tubi d'oliu, tubi di trascinamentu, etc.

L'usu di a catena di trascinamentu urigginò in Germania prima, è dopu a struttura hè stata citata è innuvata in Cina.

Avà a catena di trascinamentu hè stata largamente usata nantu à a machina, chì prutege u cable è face chì tutta a macchina hè più bella.

A catena di trascinamentu, u tubu di metallu rettangulare, a manica protettiva, u soffiu è u tubu di metallu rivestitu di plastica appartene tutti à i prudutti di prutezzione di u cable.A catena di trascinamentu hè divisa in catena d'acciaio è catena di plastica.A catena di trascinamentu d'acciaio hè cumpostu di azzaru è aluminiu è pò esse persunalizatu.A catena di trascinamentu di plastica hè ancu cunnisciuta cum'è catena di trascinamentu d'ingegneria è catena di tank.

A catena di trascinamentu pò esse divisa in catena di trascinamentu di ponte, catena di trascinamentu cumplettamente chjusa è catena di trascinamentu semi chjusa secondu l'ambiente d'usu è i bisogni di l'usu.

Applicazione è caratteristiche di a catena di trascinamentu di plastica

(1) Hè adattatu per l'occasione di u muvimentu reciprocante, è pò traccià è prutegge i cavi integrati, tubi d'oliu, tubi di gas, tubi d'acqua, etc.

(2) Ogni seccione di a catena di trascinamentu pò esse aperta per facilità a stallazione è u mantenimentu.Bassu rumore è resistenza à l'usura durante u muvimentu, è ponu spustà à alta velocità.

(3) A catena di trascinamentu hè stata largamente usata in l'utensili CNC, l'equipaggiu elettronicu, i machini di petra, i machini di vetru, a porta è a finestra, a macchina per l'iniezione, u manipulatore, l'equipaggiu di trasportu in sovrappeso, u magazzinu automaticu è cusì.

Struttura di a catena di plastica

(1) A forma di a catena di trascinamentu hè cum'è una catena di cisterna, chì hè cumpostu di parechji ligami unità, è i ligami giranu liberamente.

(2) L'altezza interna, l'altezza esterna è u pitch di a listessa serie di catene di trascinamentu sò listessi, è a larghezza interna è u raghju di curvatura r di a catena di trascinamentu pò esse sceltu in modu diversu.

(3) U ligame di a catena unità hè cumpostu di platti di catena di manca è di diritta è di platti di copertura superiore è inferiore.Ogni ligame di a catena di trascinamentu pò esse apertu per l'assemblea è u disassemblamentu convenientu senza filettatura.Dopu avè apertu a piastra di copertura, u cable, u pipa d'oliu, a pipa d'aria, a pipa d'acqua, etc. ponu esse messe in a catena di drag.

(4) I separatori ponu ancu esse furniti per separà u spaziu in a catena cum'è necessariu.

Parametri basi di a catena di trascinamentu di plastica

(1) Materiale: nylon rinfurzatu, cù alta pressione è carica di tensione, bona tenacità, alta elasticità è resistenza à l'usura, ritardante di fiamma, prestazione stabile à temperatura alta è bassa, è pò esse usata fora.

(2) Resistenza: resistente à l'oliu è u sali, è hà una certa resistenza à l'acidu è l'alkali.

(3) Sicondu a vitezza di u funziunamentu è l'accelerazione.

(4) Vita operativa.


Tempu di Postu: Feb-20-2022